Mitt huvud.

Ack, mitt arma lilla huvud..

Ibland blir det bara för mycket, och det kokar över. Idag har det kokat massor.

Började dagen med terapi och det är ju som det är, höhö, man bara rör om i tankarna och blir egentligen inge klokare, i alla fall inte jag. Men det är så skönt att bara få häva ur sig varenda liten bajstanke. Jag tycker alla jag känner borde gå i terapi, inte för att ni är dumma i huvudet utan för att det ÄR kul! Även om det ibland blir förvirrande. Iofs.. ni kanske är liiite dumma i huvudet som faktiskt vill fortsätta ha med mig att göra ^^

Sen efter det har jag försökt hjälpa lilla sambon, och som jag skrev i föregående inlägg, att ringa på annonser.. Scheissewurst!

Sen så ska jag tydligen hem och städa också. Jag ser inte fram emot det, jag hatar att städa, nästan lika mycket som jag hatar det här med att ringa folk jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0