Det är inte mitt fel.

Om du tycker jag är ovanling jävlig att ha och göra med, att jag är ovanligt vass, att jag är ovanligt plågsamt känslig så kan jag tala om att det är inte mitt fel.

Det är heller inte ditt fel om du själv är extremt lättrörd, irriterad, deppig eller vad det nu än kan vara som ställer till det för dig. Det är planeterna, de är tydligen i obalans eller liknande. Jag läste det på någons (Stina's) facebook idag. Och jag väljer att tro på det. Det känns inte som att det är mitt fel att jag är lättirriterad och tjurig just nu, jag kan helt enkelt inte styra det. Eller planterna, det här står utanför vad vi rår på.

Men, för säkerhets skull, jag vill inte vara någon jävla smällfitta, så jag ber om ursäkt om du råkat ut för mitt dåliga humör under denna period, och passar på att be om lite förståelse för nästkommande veckor, det ska tydligen vara så här september ut. Jag tänker försöka ha överseende med min omgivning nu när jag vet vad som står på..


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, jag gillar det!

2010-09-10 @ 20:49:05
URL: http://frankenstina.blogg.se/
Postat av: Boris

Ursäkt accepteras! :P

2010-09-13 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0