Vem är det som tycker så bra om mig?

Hej världen!

Det går bra nu. Underbart, läskigt och helt otroligt bra..
Vem är det som ser till att alla dessa bra saker händer mig?
Om inte skolan nekar mig så kommer jag börja utbilda mig till djurvårdare den 11e januari, och idag fick jag ett litet telefonsamtal från ett hunddagis här, på Kungsholmen och frågade om jag kunde komma och visa upp mig, umgås lite med hundarna så dom får se vem jag är. Jag har inte ens sökt till just det hunddagiset, däremot hade jag sökt på att annat som tydligen hade skickat min ansökan vidare. Så den måste ju ha vart bra.
Dessutom var den handskriven, och vem lämnar handskriva ansökningar nuförtiden? Jag gör!

Tydligen kan det löna sig också.. Nu håller jag bara tummar, tår och allt annat som går för att det ska gå toppenbra för mig när jag är där och att dom tycker om mig.

Heja heja!

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag och sigge håller våra tummar och tår för din skull!

2010-10-19 @ 17:00:15
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0