Tack tjejen!

Jag vill tacka den "fina" flickan som satt sig och kissade i tunnelbanegången när det passerade fullt med folk, för det otroligt bra bloggmaterialet.

Nöden har ingen lag, sägs det ju.. Men för faaan, vad du är äcklig! Jag gillar verkligen att tjejen ifråga tittade åt vänster flera ggr, drog ner byxorna, gnuggade röven mot väggen, kollade till vänster och upptäcker att det kommer folk, drar upp byxorna halvvägs, säger åt dem som kommer från vänster att vänta lite. Sen börjar hon om igen, ner med brallorna, kissar lite, tittar till vänster, folket väntar inte, upp med brallorna igen, och jag antar att hon fortfarande kissade lite då, hon ville nog bara inte visa mumindalen för dem. Så passerar vi henne.. Då drar hon ner brallorna igen och kissar mer... Och när vi passerat kommer folket från vänster (hennes vänner?) jämsides med henne och hon skriker "MEN NI SKULLE JU VÄÄÄÄNTAAA!!" men sitter fortfarande och kissar o gnuggar röven mot väggen..

Detta var en "fin" flicka, fina kläder och en väska som såg dyr ut.. Och hon vara bara full och äcklig, och fylld av urin.
Det är skönt att då och då påminnas om varför jag slutat dricka mig så full. Jag ska aldrig sätta mig och visa fiffi och sprida mitt ruin i en tunnelbanegång. Det finns toaletter, mycket fräschare och mycket mer classy.

Jag hade inte blivit så här upprörd om hon nu inte gnidit sin nakna rumpa mot väggen, för det gjorde det hela så mycket äckligare. Huvva!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Du dras tydligen till alla udda personer, kåta fjortisar på tåget och kissande överklass flickor. hejåhå! Puss å kram. Älskar dig! Saknar dig.

2010-10-23 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0