Jag väääntar..

Och väntar och väntar och väntar..
Jag önskar verkligen att jag kunde få svar angående utbildningen nu på en gång, och gärna ett positivt sådant.
Förstår ni hur mycket jag vill ha den här utbildningen? Jag vill så mycket så det gör ont, ända in i själen. Det är min tur nu liksom. Jag skrev nog tidigare att jag kommit in, men jag ljög, det som hade hänt då var att jag fått mitt avslag från Stockholms stad ändrat till ett godkännande. Så nu väntar jag på skolans beslut, och så jag väntar och väntar och väntar..
Dessutom fick jag papper på att de ändrat sitt beslut, men.. Det var i kryssat att det var för en utbildning som började på höstterminen, vilket inte direkt överensstämmer med att utbildningen ska börja den 11e januari. Så jag får lov att ringa och fråga om det också, hej hå hej hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0