Efter nedgång kommer...?

Alltså, fy fan vad knäckt jag blir.

Jag kom inte in på utbildningen, jag har inget jobb i land så jag kan fortfarande inte hjälpa någon katt och jag har absolut ingen stabil ekonomi. Det är tungt, jag är skitledsen och jag har gråtit otroliga mängde, precis som en riktig skogshuggare.

Men.. Jag vill inte ge upp. Så idag har jag mailat skolan och fått uppgifter på vem som har hand om mitt ärende och dessutom mailat denna person. Jag tänker fanimej kämpa, det är faktiskt min egen framtid jag slåss för. Och jag ska ha den. En viss söt liten Ida har vart till stor hjälp, och jag tackar dig otroligt mycket.


Det här ska lösa sig det också, med hjälp av alla mina underbara nära o kära, och en jävla massa "jag-vill-inte-ge-upp".


Jag vill passa på att än en gång pusha för att jag söker arbete.. I Stockholm. Jag vill ha ett arbete, deltid som heltid. Utan att vara alltför självsäker så vill jag påstå att jag är väldigt lättlärd och framåt. Jag kan, vill och tycker om att jobba. Någon som har några tips? Ös på bara, även om det är en long shot så är det av intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0