Att vara ensam..

Guud, så ensam jag är!

Peter är hos sig och jag är hos mig. Och sällan har jag känt mig så här ensam.. Jag har ingen tv, ingen vill prata med mig på msn och ingen är här och kan klia mig på ryggen, det kliar trots allt något djävulskt. Helt sjukt vad det kliar.. Jag hade inte ens tänkt skriva om det men det kliar så mycket att jag måste dela med mig.

Anledningen till att jag inte skrivit så mycket är för att bajsblogg.se har haft driftstörningar och jag har haft sömnrubbningar.

En till bebis har kommit till världen, Hannas (och Rogers) lilla blut-unge Sigge har kommit till världen. Han var ju trots allt 54 centimeter lång och vägde 4580 gram vid födseln.. Hannah, du måste ha kämpat på bra! Grattis till guldklimpen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0