Reklam.

Eller ja, heter det reklam? Jag vet inte, jag vill uppmärksamma några saker som jag tycker är bra i alla fall.

Imorgon ska jag till ett katthem och "provjobba", och jag håller allt jag kan för att det ska gå bra! (Hit ska jag.)
Katthem (föreningar som hjälper djur överhuvudtaget) är något som är riktigt bra och borde bli mer uppmärksammat, så kolla upp vad du kan göra för att hjälpa till.

I tatueringsvärlden finns det en tidning som jag tycker är riktigt bra, och håller betydligt högre kvalite än de flesta andra tatueringstidningar, mina damer och herrar, jag uppmanar er med intresse för detta att gå ut och köpa Bodyfication -INK & LIFESTYLE MAGAZINE. Deras hemsida går inte på något sätt att jämställa med pappersupplagan, så bäst är att gå och köpa sig ett stycke tidning.

Jag har 3 bloggar jag följer slaviskt av olika anledningar.
Vi kan börja med babiantuttar, jag älskar hur hon skriver, det är en fröjd för både ögon och hjärna att läsa hennes träffsäkra inlägg, och sen har vi ju namnet.. vem kan motstå att kolla babiantuttar?
Sen har fröken Stina fångat mitt intresse i sin blogg, på hennes blogg hittar man bland annat hennes helt överjävligt fint utförda tatueringar, roliga youtubeklipp och diverse kukfällor (kom på att Stina har två bloggar, varav en på inkzine, ett intressant e-magazin).
Därefter har vi Mr. Bokkei som är en hon.. Och denna blogg innehåller intressanta speedpaintingvideos och annat konstnärligt krimskrams, och små fyndigheter här och där.
Kolla in och se om ni fastnar för någon av dem!

Jag kan även passa då att tipsa om en gryyymt bra och trevlig studio i Stockholmområdet (kungsholmen), Art by Fafnir -Electric tattooing, som dessutom söker nya lokaler på söder, om någon skulle en ligga och skräpa ^^. Jaaa.. det är sambons, men det är sant, dom är superduktiga tatuerare i studion OCH dom är trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0