Murphy, vi möts igen..

Jag är inte superpolare med Murphy. Ni vet, Murphy som i Murphys lag.

Inför operationen fick jag halsont, jättemycket, men med hjälp från flera andra starka individer lyckades vi besegra Murphy denna gång (eller så hade jag bara en vettig kirurg som inte oroar sig i onödan). Och jag måste påstå att det fungerat sådär efter operationen.. Jag har satt allt i halsen, och börjat hosta (och tro mig, det är inte att föredra att hosta när man har stygn på bröstkorgen). Till och med yoghurt, och hur ofta sätter man det i fel hals?

Och igår.. Ja då fick jag stora feta nys- och snorsjukan. Tack för den Murphy, när man tror man har dig under kontroll så kommer du tillbaka och kastar "om något kan gå fel, så går det fel" rakt i ansiktet på en..

Så idag ska jag knarka pepparmynta thé och gosa med kissekatterna, och hoppas på att han den där Murphy är kattallergiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0