Till alla pensionärer.

..som antagligen inte läser min blogg, men kanske, KANSKE har ni något barnbarn som läser detta och för det vidare till er. Jag tror nämligen ni behöver höra det här.

Det hjälper INTE diskplockaren om ni stoppar ner servetter, småskräp och diverse annat smått i glaset/muggen. Det suger, det är skitsvårt att få ut detta, utan att stoppa ner handen i glaset/muggen vilket man gärna undviker eftersom det är äckligt med okända människors baciller.

Jag tycker ni borde få veta detta, så alla ni som läser det här, gör er samhällsplikt och för det vidare, till ALLA någongång äter eller dricker utanför hemmet.


Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH!! Ja.. Äntligen en männsika som sätter ord på min stora irritation. Det händer speciellt dom dagarna som det är jävligt mycket att göra, och man inte hinner stå och skaka ur allt. Men då tar man hjälp av kompis: gaffel.

2010-03-30 @ 20:37:36
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/
Postat av: milla

vad jag vet är jag ej av denna art som gör så. Även 20 års åldingar gör sådant. På min sk. inflyttningsfest hittade jag dagen efter i sovrummet ett glas fullproppat med papper som någon knölkat i ett stort glas. Spillt på golv torkat upp å proppat ner i glas.

Å för den delen så tror jag nog människor i alla åldrar gör töcke.

Å en gaffel som Karin i inlägget före mej skriver. Det borde vara rensa barnleken :)

Lycka till

2010-03-31 @ 10:19:37
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/
Postat av: Caisa

Men gaffelen är ju också smittad!

2010-03-31 @ 11:58:16
Postat av: milla

du har aldrig funderat på att klä in hela kroppen i nån slags gummi dräkt?

Cyklop och snorkel. Snirkel för att kunna andas. Vips så gör det inte nåt om du blir kladdig långt upp på armarna eller om det stänkder i håret på dej. För du har en gummidräkt på dej. Haha helt kasst jag vet. Fick bara en galen bild i huvet av hur det skulle se ut ;)

2010-04-02 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0