Självkänslan.. Den jävla självkänslan.

Det här är ett gnälligt och bekräftelsesökande inlägg..


Jag blir så jävla knäckt.. Och aningen paranoid över min egen självuppfattning.
Ni vet hur en anorektiker ser på sig själv som överviktig fast personen ifråga inte är det?
Jag börjar tro att jag ser på mig själv på samma sätt, fast annorlunda, alltså att jag ser mig själv som 'inte alls så ful' medans jag är skitful.. Hajjar ni?

Jag vill ha den bekräftelsen som andra får rent utseendemässigt, ni vet, när man ser hur många som verkligen tycker att en tjej, eller kille, ser riktigt bra ut.. Både i det verkliga livet och på bajsfacebook.

Sen kanske jag vill ha lite bekräftelse på att jag är en okej person också. Bara kanske.

Men utan både nära vänner och familj så blir man tydligen utan sånt. (Jo, min pojkvän ger mig bekräftelse men man behöver faktiskt mer.)






- En inte alls så bitter flicka.



Kommentarer
Postat av: Karin

Meh Caisan!! Sluta. Du inte ful. Du söt.

2010-03-10 @ 08:17:10
Postat av: hulken

Snyggcaisa. Det är du det.

2010-03-10 @ 22:42:28
URL: http://jedii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0