Inte en vanlig söndag.

Utan en rent utsagt förbluffande söndag!

Jävla i min lilla låda vad aktiva vi har vart idag..
Alarmet ringde klockan 09, sen frukost, och sen, helt chockerande så fick jag med mig min man ut på promenad och det blev ett mycket oplanerat besök på fjärilshuset.

Det ligger tydligen inte alls särskilt långt ifrån vårat hem, och hade det inte vart för alla vilda barn som sprang omkring och skrek där inne så hade jag utsett det till min nya oas, dit jag går för att slappna av och återhämta mig för att orka med vardagens jävligheter.
Hur som haver, jag har idag upptäckt att jag är lite småskraj för fjärilar, dabbagamer är kärlekskranka även inför publik och ingenting ät omöjligt..

Det sista grundar jag på att Peter även följde med ut på en shoppingrunda, som dessutom halvt om halvt var på hans eget initiativ. How about that?

Som sagt.. idag var den ingen vanlig jävla söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0