Höpp!

Det blev inget handlande i lördags.

Jag är helt underbart nervös just nu, imorgon är det dags för konsultation, weeeiii!

Och för att nu ska få en bild av hur nervös jag är så kan jag upplysa om att jag nyss höll på att snyta mig i min pumpflaska med bodylotion. Fick tydligen för mig att det var ett snyt-papper.. Men det är lugnt, jag har koll på nerverna jag lovar! Eller inte.. Ska nog gå och nervösbajsa lite nu..

Håll tummarna för att det går bra för mig imorgon, och enbart dom som lämna kommentar till det här inlälgget får veta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fasen vad spännande Caisa bajsa! Jag är toknyfiken på hur det går i morgon, lycka till! Du får en lyckospark i röven också :p

2010-03-08 @ 16:36:57
URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0