Gubbrumpa.

Åhhhhhhh vad piiiiiinsaaaaaaaaamt!

Idag träffade jag en dövstum äldre man som beundrade mina tatueringar, och sina egna, så pass att han valde att dra upp klänningen och visa röven för mig. Ja, han är dessutom transvestit och har diverse andra avvikande idéer för sig.
På röven hade han en kvinna med stora bröst som blir halshuggen i en giljotin. Jaaa, det är sant.

Det var ett väldigt obekvämt möte, och jag var mycket röd i ansiktet och ville bara försvinna från jordens yta en stund. Jag kommer aldrig bli mig själv igen.

True story.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Men det där var ju världens bästa anledning att tatuera sig.. Jag vill också prata med sjukt konstiga människor som strippar för en. Obehag är också en känsla!

Eller stackars menar jag..

2010-06-07 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0