Dragspel.

Jag fyller snart ett år äldre, och jag känner mig betydligt mer vuxen än vid den här tiden förra året.

Jag känner inget trängande behov av en lång och dyr önskelista, men något jag verkligen önskar mig är att få lära mig spela dragspel. Har letat kurser men hittar inga, så om någon vet något om dragspels-kurser i Stockholmstrakten, så ge det till mig i födelsedagspresent!
Kostnaden står jag givetsvis för själv, bara någon talar om för mig vart jag kan vända mig.

Att jag är total nybörjare kanske bör tilläggas. Jag kanske, med lite hjälp, kan bli världens coolaste dragspelsspelerska. Eller blir det dragspelerska?

Kommentarer
Postat av: Nadja

din far ser ut som nån som kan spela dragspel annars? Har jag fel? :)



och jag väntar fortfarande på att du ska ringa och berätta hur dit schema är. När jag kommer upp till sthlm....



Puss

2010-06-30 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0