Toarulleee..

Woho! Vilken dag, full rulle från start.
Jag är så imponerad av mig själv, jag gick och la mig halv 4 och klev upp klockan 9. Utan att ens vara på dåligt morgonhumör. Och sen dess har det bara rullat på med ett stycke bulgar (=trevlig människa från Bulgarien av hankön) med tillhörande bil och vi har vart överallt, startade med en roadtrip för att hitta Sthlms bästa sushibar, och jag lovar att bara det var ett äventyr. Lita ALDRIG på en gps, det är djävulens påfund.

Efter maten så åkte vi till studion och kollade in en sväng och plastede om min nytatuerade arm för att sedan åka vidare till SEB (banken ni vet, och det enda jag kunde tänka var att.. Fyyyy vilket tråkigt jobb dom har), sedan Jula, Media Markt, Rusta, Skopunkten.. Och det hela rundades av med ett skrovmål på Max.
Jag tror dagens största och mest intressanta köp var 4 st toarullar för 100:- på rusta.  Så mycket pengar slösade jag. För det är sån jag är.

Fy fan vad härligt det var att ha någon att umgås med! This makes me happy, happy, happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0