Ny dag.

Dags för nya friska tag..

Jag är jättetrött och omotiverad, och funderar, varför jag är så låg när jag har det så bra?

Nu i veckan kommer Mia Culpa och jobbar i Peters studio, och jag viiiiill så gärna göra ett porträtt av min katt hos henne, men jag har 13:- på mitt konto. Och antagligen kommer det inte in så jävla mycket där på ett tag heller, så det är väl bara att hoppa det. Iofs tyckte min man att jag skulle låna pengar av honom till det men det känns så onödigt att låna pengar till en tatuering, det är ju knappast livsnödvändigt. Även om jag utvecklat ett visst beroende.. Dessutom har dom Orlandini från Italien på besök (http://www.myspace.com/orlandinigianni), riktigt grym tatuerare även han, och det skulle inte sitta helt fel att ha något från han på min kropp, men icke.. Är man fattig tattare så får man leva därefter.

Under tiden jag skrev det där kom jag fram till att jag är så låg för jag är understimulerad, och jag har bara ätit skräpmat flera dagar i rad. Nu ska jag klä på mig massa kläder och ta en lång promenad med min stora lurviga hund Elvis.. Det brukar pigga upp mig. Det är tur jag kan åka till föräldrarna och njuta av både djur och natur emellanåt.

Btw, Linda Festival, läser du min blogg?

Kommentarer
Postat av: Karin

Fick inte Bernard följa?

2010-01-18 @ 13:58:24
Postat av: Anonym

Han var hos veterinären med sin ofunktionella blåsa..

2010-01-19 @ 11:13:30
Postat av: Linda

Ja, jag läser din blogg lite då och då, Caisan =)

Får jag bu för att jag kommenterar för dåligt?

2010-01-19 @ 15:38:17
Postat av: C

Haha, ja ALLA som läser kommenterar för dåligt. ;)

2010-01-20 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0