Kärlek.

Jag hade tänkt att dikta lite idag, men jag ångrade mig.. Är inte riktigt på sådant humör.

Det är alldeles vitt ute, det är snorhalt och jävligt kallt och jag bara älskar att vara ute och gå i detta väder. Det är helt underbart att komma hem efter en promenad i kylan, och kolla in sitt nya röda ansikte i kylan. Det ser så friskt och fräscht ut! Jag tror jag vill flytta till ett land med pemanent vinter, jag tror jag skulle må bättre då.

Det var längesedan jag (vi, alla i Sverige, förutom dom i norr kanske) fick uppleva en sån här vit och kall vinter, och jag jag är sååå såååå lycklig varje dag jag vaknar och det fortfarande är vitt och kallt ute. Jag röstar för fler iskalla och gnistrande vita vintrar i Sverige.

Jag har min stora kärlek i vintern och kylan, medans andra har den i människoform, vilket håller längst tror ni? ;)


Kommentarer
Postat av: hulken

vinter is the shit! =)

2010-01-14 @ 13:52:12
URL: http://jedii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0