Halvduktig, sådär..

Idag har jag lyckats med lite av det inplanerade.

  • Färdigställa barnens rum, komplett med lampor, bäddade sängar och rent golv.
  • Vårat sovrum, det är fint, men lite saker kvar att göra, men jag har höjt mysfaktorn brutalt.
  • Vart ute och gått i 40 min.
  • Inhandlat sista saken till Mindie's dop, dop-kit is the shit!
  • Köpt henne till håret.

Hade tänkt hinna handla bra-att-ha-saker till hemmet också men hade inte pengar så det räckte, men det bygger sig. Sitter i studion och drar mig för att gå hem och förtsätta, dessutom ska väskan packas, det väntas en liten vistelse i Dalarna, innehållande dop, ridning, stallarbete, pulkarace och myspys med vänner. Hoppas jag i alla fall.

Höpp, nu ska jag gå ut o kolla vad dom håller på med där ute, sen ska jag försöka dra mig hemåt, Le Sambo blir nog kvar här i okänt antal timmar till. Lucky him for loving his job.


Kommentarer
Postat av: hulken

Dalarna låter fett nice!

2010-01-15 @ 17:37:52
URL: http://jedii.blogg.se/
Postat av: Porky

Jag älskar mer än bara jobbet, min kärlek :)

2010-01-17 @ 00:01:58
URL: http://www.fafnir.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0