Msn is a funny thing!

Konversationen talar för sig själv..

AlleyCat säger:
jag har köpt en gummi orm idag, hillarious


White Trash Beautiful (Semper idem) säger:
why....?


AlleyCat säger:

jag vet int. tror aldrig jag haft nån, och den kostade 10kr. kan säkert komma till användning


White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

HAHAHHAHA
jösses i say


AlleyCat säger:

yeah.. det sa Jonas med



White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

hahaha
fy fan vad roligt
egentligen
vad tänkte du när du köpte den?



AlleyCat säger:
orm, kul - billigt
så svaret är nog att jag inte tänker



White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

var det inte pinsamt att betala den?


AlleyCat säger:

nä den kunde ju varit till mitt barn


White Trash Beautiful (Semper idem) säger:

Du har inga barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0