Dom ljuger.

3 är fan inget magisk nummer.
Tiden går sjukt segt, jag har hemlängtan mest hela tiden och jag vill bara inge mer.

Min bajsanus-vagel jag har i ögat gör ont, ska dom göra det?
Jag tror jag har feber, men bara liiite, så där så att jag är för frisk för att vara hemma och för sjuk för att vilja/kunna jobba bra. Mina stackars kollegor.. men dom är ganska förstående.

Min bögrygg bråkar med mig, eller ja, min skitmuskelknuta bråkar. Tror ni man kan sälja den på blocket? "Stor och fin muskelknuta, använd i några år säljes till första bästa..." Jag vill inte ha den iaf.

Och dom som säger att folk som svär mycket (eller använder bög som före ord till det mesta) har dåligt ordförråd snackar bara skit. Nej förlåt, Det är bara nonsens, jag har ett mycket fint ordförråd, och jag är en ganska verbal person, däremot så känns det lite bajsanus och skit just nu.

Men det reder sig på onsdag. På onsdag kommer jag hem.. H-E-M!!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag fick en finsk hus kur på vaglar i ögonen. Man ska ha saliv på den. Jag vill minnas att det fungerade på min.

2010-08-03 @ 10:46:45
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0