Jag tycker det är skitjobbigt att alltid hitta på en rubrik.

I sommar hade jag tänkt att det ska hända saker, bla hade jag tänkt ge mig ut på vandringsfärd, långt. Bara för att ge exempel, tänk Göteborg-Dalarna (Ludvika), och jag söker således sällskap. Någon som vill med?
Jag tror det kan bli hur kul som helst.

Jag hade även tänkt åka till Leksand sommarland, men jag tror inte det är lika svårt att hitta någon som vill med dit. Och så ska jag till sommarstugan, jag var inte där förra sommaren, och det r vad jag kallar att synda.

Dessutom så SKA jag på WCR. Och till det finns det inga alternativ. Hojta till om ni är sugna på att hänga med på något av ovanstående..


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Vi funderar också på lekland och sommarlandet. har ni vart där?



Ps va gärna med och tävla

2010-04-06 @ 20:04:26
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0