Helpfe..

Jag är så jävla dålig på att hitta nya saker på internet.
Som bevis kan jag tala om att jag precis upptäckt flashback, om ju sägs vara äldre än internet.

Hur gör man? Googlar man? Har man en kompis som talar om allt för en? Måste man vara arbetslös? Eller kanske engagerad?

Jag har nämligen testat att googla, jag har vänner, och arbetslös.. ja det är jag titt som tätt, och tro mig, jag är engagerad i att hitta nya intressanta, roliga, spännande sidor.

Bloggar, pysselsidor, communitys, forum etc etc.. Ge mig vad ni har!

(Och i parantesen vill jag skriva att Underbar i Ludvika är ett skit ställe, undvik det i största möjliga mån! (ja jag vet, jag har glömt skriva det i ett par inlägg nu, så snart måste jag skriva ett helt inlägg om bajsUnderbar..))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0