Det beror ju på hur man ser på det.

Jag kanske är cynisk ibland, och ibland är det positivt, då det besparar mig en massa onödig kontakt med bajsiga människor. Men ibland går även jag på en nit..
Men den övriga tiden står jag och fnissar med handen framför munnen åt dumma blåögda människor. Typ som en elak seriefigur..

Fast det är en överdrift.. Ibland är jag heöt förstörd över folks blåögdhet och okunskap. Ibland vill jag bara ruska vett i folk. Och ibland orkar jag inte bry mig. Ibland, som i dag tex, så försöker jag utbilda folk, att ständigt tro gott om människor är inte alltid av godo, och cynism är inte alltid av ondo. Okej..?


Förövrigt, så är UnderBar i Ludvika världens rövhål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0