B-A-K-I-S som fan.

Idag är jag tokbakis, och ändå har jag haft en toppendag, på något konstigt sätt liksom.

En del av mig känner så där, men sååå farligt var det inte, jag var glad och energisk och pruttfull. Bara..

I alla fall, jag har inte haft någon svår ångest, utan faktiskt haft en ganska behaglig dag och dessutom lyckades jag träffa på en gammal bekant, supertrevligt! Trots att jag är en blygfis vågade jag prata med honom, och jag tror bakfyllan hjälpte mig till det. Ni vet.. "ääh, vaffan, vem orkar bry sig?"-mentaliteten man har dagen efter.

Sen kom jag hem till ett rent och fint hem, en supermysigt och pussig sambo.. Ahhh, ljuuuva dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle göra mycket för att få ha en sån dag idag!

2010-04-15 @ 12:27:17
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0