uppföljning på de 100 frågorna.

Nu när jag har börjat stycka upp dom så kan ni bara se det som dagens 10 frågor istället för 100 frågor.


1. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Öööh.. öhm.. Jag försöker komma på något som är gemensamt för de som jag träffat under åren och det enda jag kan komma på är tatueringar, men det känns så jävla löjligt att skriva det.. Jag väljer mod istället.

2. Är jag kär just nu?
Det är jag.

3. Jag vill gifta mig...
nångång i framtiden när det känns bra.

4. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Starta ett band på låtsas, bo på en stor gård och.. skaffa en sphynxkatt.

5. Min käraste ägodel:
Min sminkväska känner jag att det skulle vara jobbigt att vara utan, o det säger jag inte för att jag är ytlig, utan för att jag är ful.

6. Något jag vill ha i present:
Kompisar till Kiss & Bajsdroppen.

7. Detta har jag på mig just nu:
Svarta prassel nikebyxor, trosor som Lina har köpt till mig på Lindex och ett fult grått linne från H&M, inget mer.

8. Favoritkläder:
Svårt, jag har iaf en ny favorit munkis, från Toxico, köpte den på mässan i malmö. Riktig myströja!

19. Favoritdjur:
Måste jag välja ett? Då säger jag UrkUrk.. Han är mitt favoritdjur.

10. Följande musikstilar tilltalar mig mest
Jag är som ett härligt blandband.. Fast jag gillar mest musik som framställer mig som hård och tuff.

Så.. Då var dagens frågor avklarade. Om några timmar ska jag bege mig ut till sjöss i en vecka, och jag MÅSTE komma ihåg att köpa sjösjukepiller, annars går det illa..

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: HULKEN

skaffa ett låtsasband? =P

2009-11-17 @ 15:00:08
URL: http://jedii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0