Tillbaka i staden, med vanlig, ordinär vattentoalett.

En söt liten stuga utan rinnande vatten och utedass i all ära.. Men jag föredrar nog en vattentoalett. Och ett kök med rinnande vatten.

Våran Dalarna/Göteborgsvecka har vart fin, men den var långt ifrån lugn. Jag är så trött o slut just nu så jag skulle kunna ligga ner i mitt lortiga, stökiga hem fram tills jag börjar jobba meeeen jag vill inte komma hem efter jobbet till detta så jag lär väl sätta igång att röja snart.

Våran "semester" har bara vart ett jävla flängande. Första natten hos mina föräldrar, nästkommande nätter i den lilla stugan med utedass, en natt i Ludvika, en natt i Göteborg (där vi förövrigt fick problem med vart vi skulle parkera våra små rumpor under natten, men det löste sig), en natt i stugan och sen avslutningsvis en till natt i Ludvika.
Ja helvete vad utvilad man är.

Men jag är glad.. Jag är så jävla glad över rinnande vatten, vår stora sköna säng och att det snart är min födelsedag o jag väntar mig tonvis med uppvaktning. Ehhh.. jag växer aldrig upp.

Puss o gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0