Midsommar = regn = Sucky sucky..

Igår tog vi (jag o min man, porky pete) våra packade kappsäckar och åkte till Dalarna.

Peter ska gästa på True heart tatto nästa vecka, och jag ska agera medföljande tatuerarhustru, and I am gooood at it. ´Woho, han är i mina hemtrakter o jobbar liksom, nu jävlar ska smålänningen/stockholmaren få uppleva det riktiga livet, när man klyver ved och.. eeh.. allt det där andra vi riktiga människor gör i Dalarna. Så snart är även tatueraren fullvärdig människa.

Varför säger jag alltid Dalarna? Vi är ju i Söderbärke, förvisso i Dalarna.. men vi har ett ortsnamn, jag ska bara lära mig att våga använda det.

Förövrigt har jag en vän som bestämt påstår att Dalarna (hennes ord) kommer brinna ner under midsommar, vilket jag betvivlar starkt.. Hela landskapet är för vattenindränkt för att kunna ta eld, så jag är rädd att vi kommer göra henne besviken.

Håll ut, mina icke existerande bloggläsare, snart kommer jag börja publicera bilder.. Och fixa designen på bloggen. Snart..

Trevlig jävla midsommar på er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Nadja

okej okej, Dalarna brann inte ner, men jävlar vad det svingades!!!! O.O (hahaha)



för övrigt börjar jag snart tro att du skäms över din doc forest... eftersom du inte visar den

mihihih

2009-06-21 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0