Födelsedag i antågande!

Snart är det återigen dags för den årliga födelsedagen.. 22 glada, unga, fräscha år blir det denna gång.

Och för att underlätta för mina nära o kära tänkte jag lägga ut min önskelista här!

*Vattenpipa
*Digitalkamera
(En sån där hyfsat billig sak som man har råd att ge bort och som kan åka med överallt, inget dyrt djävulskap)
*Delbetalning på min hultsfredsbiljett
*Födelsedags lunch med tillhörande vänner

*Nya skor, då jag får vara med o välja ut dem
*En sommarjacka, då jag får vara med o välja ut den
*Allergifri sambo + barn
*En receptbok med bakverk

Och kanske en underbar dag... Det var allt jag kom på just nu, kommer säkert komplettera listan ytterligare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har en till, men den tänker jag inte säga. Det får bli en överraskning :D

2009-06-09 @ 11:16:42
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0