Om man kan ha latmask, kan man då ha pessimistmask?

Assååeh.. Jag tror jag har både och.

Jag vill så gärna komma igång med den här bloggen, jag vill så gärna att folk ska läsa, kommetera och fnissa men.. Jag blir så matt på att jag inte kan fixa den själv och jag hittar ingen som är villig att hjälpa mig. Och ingen kommenterar (förutom duktiga Nadja) och sen så har jag mest bara trök o skriva om så länge jag inte kan lägga upp bilder..
JAG VIIIIIILL!!


Jag vill vara duktig på att skriva. Och jag kan vara det ibland. Just nu skyller jag på er att jag inte gör det. Ge mig lite feedback!

Förövrigt så är jag en skitglad räka och funderar vad jag har gjort för att förtjäna ett liv som går så bra.. Och så har jag gått med i Djurens Vänner.


Jag har lite latmask för jag orkar inte skriva och pessimistmask för jag är negativ helt enkelt.. o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0