höpp!

1. Har du åkt moped någon gång?

Ja, jag körde omkull och fick en skitfet lårkaka sen dess har jag aldrig gjort det igen.

2. Har du busringt någon gång?

Hahaha oh yeeeaah!! Mangen gang.. Någon som fått någon busringning från mig?

3. Har du fått felparkeringsböter?

Nope..

4. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej jag är för feg.

5. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Åsele.. Eller Eslöv.. Åsele ligger i norr, Eslöv i söder. Nej, jag har aldrig vart utomlands.

6. Har du en egen trädgård?

Jag har en egen strumplåda..

7. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Jag kollar knappt ens på Simpson, vilket anses som en dössynd av några.. Så jag har nog ingen.

8. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej.

9. Badkar eller duschkabin?

Allt i en, tack!

10. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?


Hmm... Paranormal Activity I guess..

Kommentarer
Postat av: Anna W

Vad hände med Roskilde?!

2010-01-03 @ 08:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0