ZZzzzzz...

Jag är så jävla trött.

Försök slå det här, igår var jag vaken i hela 13 timmar och ändå fick jag inte sova en hel natt.

Det är sjyykt frustrerande, jag har aldrig problem med att sova, och om jag har det så är det för att jag sover för mycket. Jag älskar att sova, det är skitkul.
Men nu.. Nope, nä inge sömn här inte. Somnade vid 23 igår kväll och vaknade strax före 02 sedan valde jag tydligen att inte kunna somna om, men tro mig, jag försökte.

Jag somnade om strax efter 06 och vaknade kvart över åtta.. MÖÖÖÖG, det är allt jag säger.

Men jag har en liten teori, det kan vara så att jag är en riktig prinsessa, och den kan ligga en liten ärta någonstans under mig när jag intar sovläge.

Jag väljer att tro på det, det känns trevligast så, och faktiskt, rent av okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0