Its a funny thing.

Jag har för första gången i mitt liv blivit sövd, och jag har fått npgra stygn för andra gången i mitt liv.

Och herrejävlar vad spännande det var med narkosen, jag fick andas lite i en mask, sen talade dom om att "Nu ger jag dig lite sömnmedel" och jag tänkte visst, gör det du.. Det gjorde han, sen sa han åt mig att sova gott, och jag svarade godnatt, lite lagomt kaxigt sådär.
Sen kommer jag inte ihåg någonting förens jag låg på uppvaket och svamlade om att det var så ljust och försökte lägga mig på sidan.

Dessutom har jag testat stesolid, och det var parrrty! Stackars mamma, jag ringde henne för jag trodde jag hade glömt det och när hon ringde upp så hann jag fundera på varför hon ringde, innan jag kom på att jag tjuvringt henne alldeles innan. Och.. jag blev fnissig som få. Helt hysteriskt.

Well well, det är allt jag orkar skriva nu, jag är fortfarande helt groggy, och är extremt ljud och ljuskänslig, underbart med värktabletter!

Avslutningsvis vill jag bara gratulera mig själv till ett par riktiga kahoonkas!


Kommentarer
Postat av: Milla

ja va ska man säga? Hoppas du är nöjd med resultatet när du lagt så mycket pengar på större "Babyfodus"

Man kan väl inte begära en bild nej.

Som sagt hoppas du är nöjd med dom nya.

2010-05-20 @ 14:37:20
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0