Om jag inte hör av mig..

Om det är så att jag inte hör av mig till dig, kan det bero på att jag raderat ditt nummer. Jupp.

Jag vill inte känna mig som en desperado som klamrar mig fast vid någon och skriker "Umgååås med miiiiig!" , och har jag numret kvar så kommer jag att fortsätta höra av mig, fast du inte svarar när jag ringer, inte heller ringer upp eller ens svarar på sms. Och det här med självbehärskning.. ja det är ju inte min grej. Och sen så vill jag ju som bevisat i tidigare inlägg väldigt gärna ha vänner, trots att dom inte vill ha mig ^^

Jag tycker säkert om dig, det handlar mest om att jag inte vill vara dryg, o det kräver drastiska åtgärder. Då jag är en drastiskt person.

I övrigt hoppas jag ni haft en supermysig midsommarafton, min var lugn, lugnare, lugnast.
Jag moffade massa godis, chips, annat fett och massa massa potatissallad. Och det skulle vara hysteriskt lätt att bli av med all helgmat om fettet från den smälte i solen, trots att det ligger inpacketerat i min kropp. Det vore fint det..

Puss o kläm!

Kommentarer
Postat av: Milla

jag har ditt nr om du har samma som du haft flera år :)

Men i min telefonbok heter du fortfarande Millah eller om de är Shyrban.

2010-06-29 @ 16:04:54
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/
Postat av: Caiser

Jag har kvar ditt också, om du har samma!

2010-06-29 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0