Mental meltdown, Thanks to quick diet!

Efter att ha dragit sönder 2 par jeans inom loppet av 10 minuter insåg jag att något har hänt med min kropp.
Inte ens efter att de gått sönder fick upp dem över röven..

I ren panik gav jag mig iväg till närmsta gymgrossisten och köpte quick diet.
Och jag lyckades leva på enbart detta i 2 och en halv dag. Sen sa min kropp STOPP NEJ FAN HELLER NEJ NEJ NEEEEEEEEJ och jag bröt ihop, jag började svettas, skaka och gråta okontrollerat. Jo, det är sant.
Det smakar så otroligt illa, och konsistensen är helt vedervärdigt äcklig. I alla fall jordgubbsvarianten. Chokladen är faktiskt riktigt god. Men konsistensen är kvar..

I alla fall, jag försöker köra vidare, dock äter jag numera en riktigt frukost och resten av dagen äter jag quick diet, choklad, inte jordgubb.

Jag vill inte ge upp, jag vill komma i mina "gamla vanliga" kläder. Jag har inte ens märkt själv att jag gått upp i vikt, och jag ser det inte. Men som sagt, 2 par byxor inom loppet av 10 min, då är det kanske dags att vakna.

Och ett litet tillägg till de som tycker jag ska träna istället, jag får inte träna ännu på 5-6 veckor, och det är nu jag behöver kunna ha mina kläder. Jag ska träna.. Om ca 6 veckor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, har precis börjat med de där och måste då säga att chokladen är vidrig.. eller nja, men den är inte god iallfall.. har du några tips om hur man kan spice it up? :) Hur har det gått föresten?

2010-07-22 @ 20:59:59
URL: http://tioifem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0