Superkomprimerat.

Till och börja med ska jag förklara varför ni inte fått någon längre uppdatering om min och Peters minisemester.
1. Ingen vill läsa en lång jävla text om någon annans underbara semester.
2. Det hände otroligt många saker som är värda att skriva om.
3. Det är för varmt.
4. Jag kommer inte in i rätt stämning för att skriva.

Men, ni ska få en summering av det hela, och kanske kommer jag efter min vecka på båten att gå in mer på de olika händelserna.
Vi tåg nattåget ner till Malmö och Köpenhamn, tog in på ett mysigt litet hotell som visade sig ligga i Istedgade vilken resulterade i både en och två nära döden upplevelser. Det var sjuuuukt varmt så efter en natt på hotellet gav vi upp och åkte till Malmö och badade, för att sedan åka viadre till Lund, hem till Ida och Rasmus med tillhörande dotter och djur. Även där fick vi oss en nära döden upplevelse. Men även champagne, för att fira Peters 25årsdag.. And it was toppen!

Tåget hem var till en början en nära döden upplevelse det också, det var nog det varmaste vi upplevt sedan vi påbörjade våran lilla resa. Men även det redde ut sig..

Trots och tack vare detta var det en helt underbar och fantastisk semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0