"Ba fö ja ä så cool"

Gnnnngh! Jag måste få ur mig det här. Innan jag berättar om minisemestern, detta är akut..

Jag tycker det är skitfult och jättelöjligt med folk som använder diverse oballa avslutningsfraser när de avslutat sitt skrivande på tex forum eller bloggar. Typ "...Over and out!" "Peace out" "classed dissmissed", och så vidare med alla möjliga übertöntigta varianter.

Det stör mig ännu mer att jag en gång själv tyckte att dessa var rätt schyssta och försökte använda dem. Fy mig! Jag har i alla fall slutat nu, och vill uttrycka min förakt mot dessa avslutningsfraser, tro mig, ingen tar dig mer på allvar om du avslutar med "over and out". Sannolikt vet du inte ens själv varför du valde att skriva det..

Classed dismissed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0