Uppdatering ang. flyttandet.

Ja, här ligger jag i sängen igen.. och bloggar istället för att packa.

Min man däremot är jätteduktig. Själv har jag slut på energi efter att ha vart ute o köpte sopsäcka, joe ghurt och sushi.. Och just, måltiden, 2 ac 3 barn åt snällt och duktigt medans den 3e satt o skrek att maten var äcklig och att han ALDRIG tänkte smaka. Men tji fick han, han åt upp den lilla lilla lilla biten omelett vi bad han smaka på, men det tog både tid och energi. Barn kan vara så otrooooligt envisa, tur att jag aldrig har vart ett barn.

Nu ska jag dyka in i min garderob och börja packa den.. snart, om max 10 minuter.

Caiser Snauzer


Kommentarer
Postat av: K

Jo.. en liten tur till english shop iaf?? hur många är det som hjälper till då??

2010-01-07 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0