I gommen?

Jag har fått en konstig åkomma, jag har en "bula" i gommen och den gör så jääävla ont.

Det gör ont att svälja, ont att äta och nuddar jag med tungan vill jag lägga mig ner i fosterställning och gråta. Men jag har sökt vård för detta, och det resulterade i smärtstillande tabletter och, läs och häpna, bepanthen-sugtabletter! Det är så äckligt som det låter, smakar som att suga på en gammal raggsocka och konsistensen.. HUUUU VVA!

Men det hjälper, jag lyckades nyss få i mig något att äta för första gången idag.

Dock återstår frågan, vad fan hände?

Kommentarer
Postat av: hannah

men gud vad var det du hade i gommen? Vad sa D om det?

2010-08-17 @ 05:29:10
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0