Vik hädan, kåta fjortisar!

Jag skulle vilja att föräldrarna till de kåta fjortisarna som åkte tåg mellan Västerås och Ludvika (tror de klev av i Ängelsberg) tar ett snack med sina barn om blommor och bin, vett och etikett. Tro mig, det behövs..

Jag är nämligen den rödhåriga moralkärringen som avbröt det orala samlaget som fjortisflickan utförde på fjortispojken. Jag talade helt sonika om för dessa nykåta och ohyfsade ynglingar att det är ett ganska äckligt beteende att suga av någon på tåget, OCH dessutom är det extra äckligt när någon sitter brevid.

Jag satt och läste min bok i godan ro, och tittade upp en snabbis och får se ett guppande huvud, och först tänkte jag; "Hur reagerar man?" men jag kom inte fram till någon lämplig reaktion så för en kort sekund tänkte jag låta det passera, men i nästa sekund slet ilskan tag i mig och jag..  jag talade om att det både är jävligt äckligt att göra så och att de skulle bli avkastade från tåget. Det tog säkert 3 sekunder för dom att få ner saken i brallorna och lämna vagnen..
Jag funderar i efterhand på om det inte hade vart bättre att ha slitit fram telefonen, tagit kort och skrikit FACEBOOK!!
Men det kanske hade gjort dom till de coolaste ungarna i skolan?

Jag vet inte hur det funkar nuförtiden, men sådant beteende är INTE okej i min närvaro.

/PRO-Caisa, Moralkärringen på tåget.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så jävla bra gjort, själv hade jag nog dött

2010-04-20 @ 09:28:40
URL: http://bokkei.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin PRO-användning =)

Vad gör du på fredag, mellan typ halv två och tre? Vill du käka (sen) lunch med mig, runt Hötorget?

Krampådej!

2010-04-20 @ 17:23:41
Postat av: Sara

hahah men fy fan vad bra

2010-04-20 @ 21:03:22
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0