Det här med bloggande är lite svårt..

Ja alltså, att skriva en intressant blogg om en intressant ämne på ett intressant sätt, är fan inte min starka sida..

När jag startade den här bloggen hade jag först tänkt att skriva om vardagen som tatuerarhustru. Eller i alla fall sambo.. När jag väl började skriva så handlade det om allt möjligt förutom just det.
Nu ska jag rikta in mig på samma ämne fast i en annan form, Mitt intresse tatueringar istället.
Jag har tänkt att utbilda er alla lite i tatueringsvärlden, för tro mig.. det behövs! Och jag har tänkt glänsa med mina fina tatueringar.

Idag har jag dock inte så mycket tid på mig att skriva, men jag börjar med att presentera sambons studio, Art by Fafnir, otroligt bra studio, trevliga, och mycket komptetenta tatuerare. Och så finns det så mycket mer att säga om studion.. Men jag måste verkligen ner till tvättstugan nu.

Men tro mig, jag återkommer till ämnet.. Mihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0