Jag vill inte..

Jag vill inte att det ska ha gått ännu ett år, vilket också betyder att jag kommer bli ännu ett år äldre. Snart kanske jag inte räknas som lammkött längre, och varför leva om man inte får vara det?

skämt åsido., det känns okej med nytt år, jag får bästa tänkbara start på det. Jag ligger på topp känslomässigt, min sambo + barn är med mig trots att jag jobbar över nyår. Jag har en helt ny inställning till saker o ting, och jag hoppas, hoppas, hoppas det håller i sig. Och OM det gör det så kommer jag nog aldrig mer ha problem med nyår.. Med de visdomsord jag publicerade här för någon dag sen ("Sen sist har jag lärt mig att") så vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt 2010!

GOTT NYTT ÅR!! GOTT NYTT ÅR!! GOTT NYTT ÅR!! GOTT NYTT ÅR!! GOTT NYTT ÅR!! GOTT NYTT ÅR!! GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Gott nytt år min kärlek!

Tack för ett mysigt nyårsfirande.

Puss

2010-01-02 @ 02:37:13
URL: http://www.fafnir.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0