I mölndal.

Jag lyckades ta mig ner till Göteborg och sedan vidare till Mölndal hem till Pin.

Efter en riktig helvetes backe och många liter svett senare så var jag faktiskt framme. Hur fan kan man bo så långt borta från närmsta hållplats? Och så högt upp?
I alla fall.. Han bjöd på mat. God mat med massa massa vitlök.. Jag känner hur det osar vitlök om mig nu.

Men imorgon händer den riktiga anledningen till varför jag är här, West Coast Riot, fy faan va göött!

Jag kan tillägga att jag skäms lite för jag skriver så otroligt tråkiga inlägg, men jag har väl gått och blivit tråkig helt enkelt. Men det reder sig det också..

Kommentarer
Postat av: hannah

Se den uppförsbacken som en fin täning nu med dig diet! =) Snart får jag klämma på dina boobs!

2010-06-17 @ 13:01:57
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com
Postat av: milla

ja gud va tråkuga inlägg du kladdar.

Skoja bara :)

2010-06-17 @ 19:18:35
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/
Postat av: Pingh

Det finns faktist en hållplats precis utanför..

2010-06-20 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0