Hej facebook,

jag tycker inte om dig.

Du är ond, elak och du luktar jävligt illa. Dessutom fungerar du väldigt dåligt när jag behöver dig.
Jag är djupt besviken och bekymrad över hur vår relation har utvecklats, och jag skyller allt det dåliga på dig.

Jag kan inte längre lita på dig, och jag har tidigare försökt avsluta vår relation utan större framgång, och jag får lov att erkänna, jag behöver dig. Men det ger dig inte rätten att bete dig hur som helst och göra mig förbannad minst 10ggr varje gång vi ses. dessutom upptar du min tid i onödan. Jag tycker inte om dig.

Facebook, jag hatar dig, men jag behöver dig, så vi fortsätter med vår osunda reltion, men jag hoppas att du i framtiden slutar vara så egocentrisk. Jag är trött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0