Dagens Fniss.

Som jag skrev i tidigare inlägg så läser jag Bokkei's blogg.

Mia (Bokkei) har precis börjat på ett nytt porträtt, och engagerar sina läsare i att gissa vem det är, skissen kan ni se här. Jag gissade på Hans Scheike, det var fel..
Sen kom Linda (Kan vara någon jag känner, eller bara någon hemskt snäll människa som fått besök av Tomten till jul) och gissade på att det var min pappa. Och det kunde så väl ha vart det.. Det är nämligen min pappa som är jultomten.

Tror du mig inte? Nähä, men kolla själv då..


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag är nån du känner, Caisa!

Jag brukar rädda dig när du glömt incheckningsuppgifter till färjan, jag vinglar ibland med linssoppa på Hultsfred och jag har din älsklings verk i form av tärningar bakom örat.

Så, nu har jag postat detta här också. Bara så du vet ;P

2010-06-02 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0