Abstinens.

Det finns en sak jag funderat på, väldigt ofta börjar mina blogg inlägg med "Jag", det är varken så att jag är extremt egocentrisk eller att det bara finns jag i mitt liv. Det är nog bara så att jag är väldigt intressant..  Eller så är "jag" ett väldigt enkelt och bra sätt att börja inläggen med, och jag är för lat för att hitta nya öppningsfraser.

Och det går inte så bra för mig att sluta skriva. Jag har alldeles för mycket åsikter och jag bara älskar att dela med mig av dem. Och jag önskar att fler tyckte o tänkte precis som mig.. Eller ja, i alla fall i vissa frågor. Emellanåt inser till och med jag att världen skulle bli hemsk om det fanns fler som är lika virrevirrebängbäng som jag.

För övrigt så fick jag ju i alla fall en uppmuntrande kommentar, tack du, du räddade mitt ego!
Reklam-kommentaren räknar jag inte, och "Bri".. ja denne hade ju inte mycket att säga.


Kommentarer
Postat av: hannah

öppnings fraser och avslutnings fraser är helt enkelt inte din grej.

2010-07-23 @ 09:01:52
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0