Taiger!

Mia är i full gång med att göra printet till mitt efterlängtade porträtt på kissekatten min.

Taiger var en fin katt med många egenheter och temperament, och tyvärr fick jag alldeles för få år med han. Så, nu nästan 5 år efter att jag tatuerat in sista rivmärket så ska vi bygga vidare på det, och det känns bra. Det känns verkligen skitbra, och jag känner mig aningen sentimental. Gosh, vad jag älskade den katten! Det gör jag i och för sig fortfarande..

Med en skitgrym tatuerare och en superfin katt kan man inte få annat än en fin tatuering.
(Jag kommer uppdatera med bild efter att vi är färdiga, och efter det kommer ännu en bild när Peter gjort ramen.)

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0