I am the lonely runner..

Vart jag än hamnar, vilken stad jag än flyttar till. Hur jag än beter mig.
Jag blir aldrig nöjd, eller ens i närheten av nöjd.. Jag är så trött på mina egna förväntningar att jag funderar på att sälja dom på Tradera.

Men å andra sidan kanske det bara är att erkänna att jag nog har en liten gnutta zigenare i mig och kommer flytta runt runt resten av mitt liv. Och fortsätta klaga. Men det vill jag helst inte.

Jag vill må som jag mår på festival, skit, fast på ett bra sätt, och så vill jag bo i himlen, eller motsvarande ställe på jorden där jag kan få bo med mina djur. Och vänner.. jag kanske borde starta världens flummigaste kollektiv?

Eller så tar jag ännu ett djupt andetag och väntar på att det går över.. För det gör det alltid. Så småningom.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fast skulle du få för dig att starta det där kollektivet vill jag redan nu tjinga en spot. Bara så du vet =)

2010-02-19 @ 08:42:07
Postat av: hulken

Vad har du för mobil nummer? 0705718252. (Förhoppningsvis har du inga torpeder som letar efter mig och läser din blogg av en slump) Det är mitt i vilket fall. Släng iväg ett sms om du vill. Tänk dig ett bootie-call/sms, fast du byter ut det mot, "hej, ska vi självömka lite tillsammans?" Farlig kombo vill jag lova....

Mer bilder på din blogg uppskattas btw :)

2010-02-19 @ 11:42:24
Postat av: Caisa

Haha, det är klart Linda, du kommer vara skriven på den adressen innan du ens vet om det själv.

2010-02-20 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0