Missnöjd...?

Jag får inte fart på mitt liv, det blir som aldrig särskilt roligt..
Jag vill ha kul, jag vill att det ska hända saker och jag vill ha mer energi. Och jag tror jag får mer energi av att ha roligt. Så nog kan jag kalla mig lite missnöjd, men jag vill poängtera att det inte är helt åt helvete.

Jag har vänner, men dom är en bit bort, Jag har kvar mitt hästintresse och jag blir lika glad varje gång jag har vart i stallet, men det är långt till stallet också. Till "mitt" stall i alla fall. Jag har min Peter, men just nu är han sjuk och ynklig.. Stackars puuute! Men jag vill ha liiiite till, jag vill samla allt på ett ställe och leva i harmoni med mig själv och alla mina glädjeämnen.
 
Idag har jag vart ute och gått, helt spontant och JÄVLAR vad skönt det var.. Och så blir det fortsättning på dom där evighetsmånga frågorna..

 

1. Favoritlåtar just nu:

Oh.. Jag tror det får bli denna http://www.youtube.com/watch?v=vkjBElvF59M

2. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Jag älskar språk, även om det kanske inte alltid märks, Svenska och engelska var några av de få lektioner jag gick på. Tråkigaste var nog allt annat..

3. Stjärntecken:

Kräfta

4. En bok jag älskar:

Jag läser så lite böcker, men jag läste en bok som jag faktiskt satt o grät till när jag gick i mellan/högstadiet, En vän i nöden heter den. Handlar om andra världskriget, eller var det första? Något krig i alla fall..

5. En film jag älskar:

Nacho Libre!!!!

6. Tv-program jag gillar:

Hugha.. Jag älskar VÄNNER, NCIS och sen så kollar jag inte så mycket på tv faktiskt.

7. Favoritdoft:

Jag älskar herrparfymer, det är en stor last jag har..

8. Detta äter jag gärna:

Jag ska försöka bli sund så jag svarar att jag gärna äter fruk. I stora lass.

9. Dricker helst:

Rosa drinkar är en hemlig kärlek.

10. Favoritgodis:

Snopp.

Pjuuh.. bara typ.. 7 omgångar kvar nu.. weeei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0