Ze födelsedag med ze tatueringar.

Dagen D spenderades på grönalund efter 5 timmars icke-hårt arbetande, och där var tomten, 2 bröder, 1 st Pavel och min underbara fina Peter..

Som första (och nästan enda) åkattraktion valde vi vilda musen.. Och den var vild, Som fan. Jag var livrädd och utbrast när den åkte iväg "OOhh.. Iiih den kissar på min tryckblåsa" x100 under resans gång. Men det var fint.. Vi tog en massa bilder. Som ska publiceras här (hur gör jag? hilfe?).
Av någon konstig jävla anledning så kände jag mig lite som en apa i en bur när vi stog i kön till den vilda musen. Alla runt omkring stod och glodde på mig o peter, och det diskuterades tatueringar. Ca 50% med faschination och 50% med avsmak. Vilket som, det var liiite.. så där.. jobbigt.

Man frågar sig, har det aldrig vart tatuerade människor på grönalund? Och trodde folket däromrking att vi ingick i möblemanget?

Kommentarer
Postat av: Nadja

nä, alla tatuerade människor har dom burat in på skansen ju höhöhö

2009-07-13 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0